Subscribe
Sign in
Home
🧑🎓 Školení
📒 Kniha
🎧 Podcast
📰 Články
📨 Newsletter
O nás
Latest
Top
Discussions
IKEA efekt
Lidé si více cení výstupů, na jejichž tvorbě se podíleli – což zvyšuje zapojení i šanci na realizaci.
13 hrs ago
Hloubkové rozhovory
Výzkumná metoda, která pomáhá porozumět chování uživatelů díky hlubokému zkoumání jejich motivací, kontextu a problémů.
Sep 3
Deep link
Deep linky vedou uživatele přímo na konkrétní obrazovku v aplikaci nebo stránku na webu, čímž zjednodušují navigaci a zvyšují zapojení i konverze.
Sep 2
August 2025
Dostatečně dobrý
V designu a vývoji znamená dostatečně dobré trefit se do cíle bez zbytečného přestřelení – je to promyšlená strategie, ne lenost.
Aug 29
Bookmarklet
Bookmarklet je záložka v prohlížeči obsahující javascript, který spustí akci přímo na právě otevřené stránce – bez instalace a bez oprávnění.
Aug 28
Jev estetické použitelnosti
Uživatelé vnímají atraktivní rozhraní jako přívětivější, i když funkčně žádný rozdíl neexistuje.
Aug 27
1
Slabé místo
Slabé místo je opakovaný problém v používání, který způsobuje tření, frustraci nebo odchod uživatelů z digitálního produktu.
Aug 26
Content priority guide
Průvodce prioritou obsahu je jednoduchá metoda plánování obsahu, která řadí informace podle důležitosti ještě před začátkem hrubého vizuálního návrhu…
Aug 22
Barevný kontrast
Rozdíl v jasu mezi textem a pozadím ovlivňuje čitelnost a použitelnost pro všechny uživatele.
Aug 21
Asistenční technologie
Nástroje jako čtečky obrazovky, titulky a ovládání klávesnicí pomáhají lidem se znevýhodněním přistupovat k digitálním produktům – pokud jim vývojáři…
Aug 20
Iluze frekvence
Kognitivní klam, při kterém se vám nově zaznamenaná věc začne zdát všudypřítomná.
Aug 18
Prázdný stav
Prázdný stav je situace, kdy rozhraní nemá co zobrazit – třeba při prvním použití nebo neúspěšném hledání. Dobré rozhraní vysvětlí proč a nabídne, co…
Aug 15
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts