Kniha 75 tipů, jak si říct o web

První kniha pro zadavatele v češtině. Kniha je pro každého, kdo potřebuje zadat návrh pro web, aplikaci nebo obecně digitální produkt. Dozvíte se, jak dobře napsat zadání, jaké jsou role při vytváření webu, jak si říct o mobilní aplikaci, firemní intranet či jak zadat web jako veřejnou zakázku. Porozumění textu usnadňují vtipné ilustrace.

Dvoustrana knihy s tipem 67: Začněte s nejmenším dosažitelným cílem.

Praktická kniha pro všechny, kteří zadávají web

  • Jak napsat dobré zadání

  • Jak poptat web

  • Jak ohlídat dodavatele

Najít knihkupectví na Zboží

Pro koho a proč jsme knihu psali?

Na českém trhu zatím chyběla publikace, která by se zabývala tvorbou webu z pohledu zadavatele. Sepsali jsme tedy sadu tipů, jak si říct o web a další digitální produkty. Knihu jsme napsali pro ty z vás, kteří potřebují pomoc teď a tady. Napsali jsme ji jasně a srozumitelně, aby se dala snadno číst a jednotlivé rady na sebe logicky navazovaly, ale také aby se dala otevřít na jakékoli dvoustraně a použít v praxi.

Kniha je především pro:

  • malé a střední podnikatele (v knížce je zastupuje majitel holičství)

  • velké, byznysové zadavatele (reprezentuje manažerka z korporace)

  • úředníky a pracovníky služeb veřejné správy (v knížce je zastupuje zastupuje referentka úřadu)

Najít knihkupectví na Heuréce

Dvoustrana knihy s tipem 53: Začněte mobilní variantou

Obsahuje slovníček 100 oborových termínů

Design má svou terminologii, které je dobré rozumět. Je to mix anglických a počeštěných výrazů z marketingu, vývoje softwaru a psychologie. Může se vám stát, že se bavíte se zhotovitelem, který s vámi sice mluví česky, ale většinu klíčových slov používá v angličtině. Pro jednodušší a srozumitelnější komunikaci se zhotovitelem jsme připravili slovníček pojmů.

Dvoustrana knihy se slovníčkem

Řekli o naší knize

Matouš Bořkovec

referent MŠMT, dříve pracovník v neziskových organizacích

Každý chceme mít krásný a srozumitelný web. Je ale těžké konkretizovat vlastní představu tak, aby ji pro vás někdo mohl realizovat, a to ještě dostatečně rychle a levně. Tahle knížka vám ušetří hromadu peněz i času. Je napsaná s obrovskou zkušeností z oboru, je srozumitelná a názorná. Zvlášť oceňuju to, že autoři nezapomněli ani na zadavatele webů ze státní správy, protože skvělou komunikaci potřebujeme i jinde než v byznysu. Až budu příště zadávat výrobu nebo úpravy webu, projdu si nejdřív tuhle knížku bod po bodu.

Vanda Kofroňová

novinářka v České televizi, spoluzakladatelka Filharmoniště

Kniha se mi dostala do ruky ve chvíli, kdy už jsme se pár týdnů trápili s novým webem a tím, co od něj chceme. Za víkend jsem Tipy přečetla, promyslela a zápisky poslala designérovi, se kterým spolupracujeme. „Dobré dopoledne! Moc děkuji za zadání, takto to přesně potřebujeme,“ odpověděl. Teď mi přišel první nástřel. A je to přesně tak, jak jsem chtěla. Děkuju.

Adam Blažej

cestovatel a novinář ČTK

Nadmíru užitečná příručka, která vás bezpečně provede všemi úskalími tvorby nového webu.

Marek Dobrý

expert na marketing, Seznam.cz, Heureka.cz, Vasky

Skvělá knížka. Četl jsem ji a mohu zcela upřímně říct, že pokud si chcete začít řešit svůj web, tuhle knížku byste při tom rozhodně měli mít v ruce.


Po zadání slevového kódu reknisioweb25 v košíku můžete knihu na webu nakladatele koupit s 25% slevou a dopravou zdarma.

Koupit u nakladatele


Kdo jsou autoři

Jakub Goldmann

Jakub Goldmann

Designér a školitel, věnuje se přednáškám, mentoringu a start-upům, vede designérskou agenturu Švejda–Goldmann v Praze. Specializuje se na webdesign pro velké vydavatelské domy, fintech disruptivní startupy a mobilní aplikace. V knize přináší rady klientům, kteří nevědí, jak do digitálního prostředí vstoupit.

LinkedIn – Jakub Goldmann

jakubgoldmann.cz

Martin Kopta

Martin Kopta

Produktový manažer na digitálních platformách. Inicioval založení magisterské specializace na UX design na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze, kde také vyučuje. S Jakubem Goldmannem se pracovně setkal v designérském týmu Seznamu a společně pak pracovali na dalších projektech.

LinkedIn – Martin Kopta

martinkopta.cz

Profile photo of Josef Platil

Josef Platil

Josef Platil je projektový manažer digitálních služeb a aplikací. Jeho práce se soustředí na inovace a soukromí uživatelů, což odráží současné technologické trendy. Josefova profesní cesta a přínos v oblasti digitálních technologií jsou příkladem jeho schopnosti adaptace a inovace ve stále se měnícím digitálním světě.

LinkedIn – Josef Platil


Tato kniha vznikla za laskavé podpory Švejda-Goldmann

Nabízíme inovativní a kreativní řešení ve vizuálním designu a uživatelském rozhraní pro vaše webové stránky a aplikace, které zlepší vaši on-line prezentaci a posílí vaši značku. Máme zkušenosti s realizací stovek úspěšných projektů, takže můžeme přinést vaší značce ověřené strategie a designové řešení, které fungují. Klademe velký důraz na praktický průzkum vašich potřeb a potřeb vašich zákazníků. To nám umožňuje vytvořit řešení, které je pro vás nejefektivnější a uživatelsky přívětivější. Naše služby pokrývají celý proces vývoje - od konzultace a návrhu, přes implementaci až po podporu a údržbu. Jsme tu pro vás v každém kroku cesty, abychom vám poskytli nejlepší možnou podporu.

Koupit