Někdy je těžké výstižně v zadání postihnout, co vlastně chceme. Mnohem snazší je vyjádřit, co nechceme. V takových případech se hodí začít navrhováním nejhorších možných řešení, a teprve na nich odhalovat, jak má být rozhraní navrhnuta správně.
Mistrem disciplíny zpackaných rozhraní je Soren Iverson, který se baví tím, že na sociálních sítích zveřejňuje satiricky pojaté návrhy úprav známých služeb. Některé jeho návrhy tak dobře vystihují problém, kterým aplikace trpí, že jeho vtip lidé nerozeznají od vážně míněného návrhu. A k tomu právě zpackané UI slouží nejlépe. Díky němu můžeme dobře pojmenovat problém, který je potřeba vyřešit.
Na podobném principu stojí ideační technika SCAMPER, která pracuje s existujícím designem a jen ho prožene několika kreativními filtry:
S — Substitute (Nahradit)
C — Combine (Zkombinovat)
A — Adapt (Přizpůsobit)
M — Modify (Upravit)
P — Put to another use (Použít k jinému účelu)
E — Eliminate (Odstranit)
R — Reverse (Převrátit)
SCAMPER popsal na počátku sedmdesátých let Bob Eberle, autor knih o kreativitě pro děti a učitele. Jde vlastně o upravenou verzi pomůcky, kterou používal zakladatel reklamní agentury BBDO Alex Faickney Osborn a která vešla ve známost jako Osbornův kontrolní seznam.