Jan Polzer obhajuje používání Google Search Console jako hlavního nástroje pro SEO analýzu, namísto drahých a často neefektivně využívaných placených SEO nástrojů. Na svém blogu tvrdí, že Search Console poskytuje klíčová data o pozicích, návštěvnosti a výkonnosti klíčových slov bez zbytečných měsíčních poplatků.
„Jsem toho názoru, že místo ládování údajů do specializovaných nástrojů, výběru klíčových slov, která budete sledovat, a neustálých měsíčních poplatků, si úplně v pohodě vystačíte s bezplatným nástrojem.“
— Jan Polzer
Přestože konzole neodpoví na všechno, nabízí podle Honzy dostatečné informace pro zlepšení stávajícího obsahu na webu. Honza ukazuje, jak používat Search Console, včetně přepínání mezi metrikami, porovnávání s minulými obdobími, a zdůrazňuje výhody vlastních reportů v R Studiu pro přesnější analýzu.
(Obrázek z upoutávky: Campaign Creators na Unsplash)