Elan Miller a Maria Tangarova vyzpovídali designérku Charlotu Blunarovou. Charlota hovoří o proměně role designéra díky AI. Zdůrazňuje důležitost vkusu a autenticity v brandingovém procesu. AI zvyšuje množství obsahu, ale skutečnou výzvou je udržení konzistence značky a komunikace společných zájmů s cílovým publikem.
„S AI mám více času na strategii, což umožňuje hlubší přístup k brandovému příběhu a poselství.“
— Charlota Blunárová, How to thrive as a designer in the age of AI
Technologie AI by měly být vnímány nejen jako nástroj pro nahrazování pracovních postupů, ale také jako prostředek pro rozšiřování možností designérů. Charlota také upozorňuje na důležitost strategického přístupu a neustálého rozvoje dovedností. Spolupráce s AI usnadňuje rutinní úkoly, čímž umožňuje hlubší zaměření na strategii a brandovou komunikaci.
(Obrázek z upoutávky jsme převzali z odkazovaného webu)