4 Comments
User's avatar
Petr Staníček's avatar

Trochu se poslední dobou ztrácím v tom, o čem tenhle newsletter vlastně je. Mám pocit, že se neustále rozšiřuje okruh témat a pohříchu čím dál víc takových, která mě moc nezajímají. Ale třeba se mi to jen zdá.

Expand full comment
Martin Kopta's avatar

Díky, Pixy, už jsem se začínal bát, že se na prosbu o zpětnou vazbu nikdo neozve. :) Týká se to ztrácení rubriky Telegraficky nebo i dalšího obsahu? Zvažuju, že počet telegrafických položek omezím na 7±2. U těch odkazů na aktuální cvrkot si jsem nejmíň jistej, že ho dělám dobře. Neumím odhadnout, co lidi nejvíc zaujme. Pokaždé se do nejklikanějších odkazů dostane něco, co bych vůbec netipoval.

Expand full comment
Petr Staníček's avatar

Hele já nevim a moc jsem to neanalyzoval. Nevím, jak ostatní, ale já celý ten web nečtu, jenom ten newsletter – a tady prostě začínám být trochu zmatený. Původně jsem měl za to, že to je věnovaný primárně UX designu, ale už si přestávám být jistý. Asi to dělá ta úvodní rubrika Telegraficky, která mi to celý nějak uvozuje, a ta je teda hodně z úplně jiných vesmírů – někdy příbuzných (SEO, marketing), někdy souvisejících méně (hardware, AI). Já vám nechci kecat do toho, o čem to máte dělat a co tam dávat. Jen sděluju svůj pocit, že jsem z toho lehce zmatený.

Expand full comment
Martin Kopta's avatar

Zkusím ten telegraf na začátku víc zaostřit. V Linkodromu témata příbuzný k UX budou. Máme ambici dělat servis spíš lidem, kteří mají web na starosti ve firmách k nějaké další odpovědnosti, než přímo pro UX designéry.

Jsme nadšení, když vidíme e-maily našich kolegů uxáků v seznamu odběratelů, ale zároveň si myslíme, že téma UX je velmi dobře opečovávané a při zaměření na potřeby klientů spíš než designérů budeme užitečnější.

Ještě jednou dík! :)

Expand full comment